hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تاکید شهردار منطقه ۲ بر رعایت نظامات اداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در فعالیت ها

قم|تاکید شهردار منطقه ۲ بر رعایت نظامات اداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در فعالیت ها

جلسه شوراي اداري شهرداري منطقه 2 قم با حضور شهردار، معاونین و مسئولان منطقه برگزار و در راه پيشبرد اهداف شهرداري بحث و تبادل نظر شد.



به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،در این جلسه مهندس رحیمی شهردار منطقه ضمن  تشکر از تلاش همکاران جهت آذین بندی معابر در دهه ولایت، از کارکنان خواست  بیش از پیش در راه خدمت بی منت به شهر و همشهریان و تکریم شهروندان در نظام اداری و تسریع در انجام فرآیندهای کاری و حرکت به سمت سازمانی توانمند و پاسخگو اهتمام و تلاش نمایند .

رضا رحیمی عمل به وظایف محوله و تسریع در امور مراجعه کنندگان را از اولویت های اصلی کارکنان برشمرد و گفت: لازم است کارکنان اداری شهرداری منطقه با سعه صدر و بردباری نسبت به استماع مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن و با رعایت ضوابط و مقررات شهرداری نسبت به حل آنها اقدام نمایند.

وی افزود: انتظار می‌رود در سال جاری شاهد خلاقیت‌های چشمگیر و فعالیت‌های دوچندان در زمینه ارائه خدمات ارزنده به شهروندان و نیز ایده پردازی هوشیارانه و متعهدانه از سوی همکاران باشیم.

رحیمی همچنین پیگیری طرح های عمرانی و خدمات شهری را از دیگر وظایف کارکنان برشمرد و افزود: داشتن نظم و انظباط اداری و برنامه ریزی مناسب موجب تسریع در انجام وظایف محموله بوده و در نهایت علاوه بر رضایت ارباب رجوع باعث رضایت خداوند نیز خواهد شد.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران واحدها به ارائه گزارشی از عملکرد واحد مربوطه پرداخته و مشکلات پیرامون را بیان و به بحث و بررسی در خصوص حل مشکلات پرداختند و مقررگردید هر یک از واحدهای مربوطه در حیطه کاری خود، جهت بهبود و پیشرفت هر چه بهتر امور شهرداری و رفع مشکلات پیش  رو ،ظرف مدت زمان کوتاهی با ارائه راه حل و پیشنهادات مناسب نسبت به رفع موانع و مشکلات تصمیم گیری و اقدم نمایند.

در پایان جلسه از زحمات مرادی مسئول سابق ترافیک منطقه به دلیل ۲۳ سال ارائه خدمات شایسته و صادقانه در این منطقه تقدیر بعمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد